Eyyübiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, halk ve çevre sağlığını korumaya yönelik denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Gıda üretim, pazarlama ve satış noktalarında gerçekleştirilen kontrollerde kurallara aykırı uygulamalara göz açtırmayan ekipler, bir işletmede açık alanda depolanan büyük miktarda bozuk içecek ele geçirdi.
Fırın, market, lokanta ve kasap gibi yoğun gıda sirkülasyonunun yaşandığı işletmelerin yanı sıra gıda üretimi ve toptan satışı yapan iş yerlerini de denetleyen zabıta ekipleri, bir gıda toptancısına ait açık alanda muhafaza edilen yaklaşık bir kamyon dolusu içeceğin son tüketim tarihinin geçtiğini ve ürünlerin bozulduğunu tespit etti.
Halk sağlığı açısından risk taşıyan ürünlere imha edilmek üzere el konulurken, işletme hakkında da yasal işlem başlatıldı.
Eyyübiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, gıda güvenliği ve halk sağlığını tehdit eden işletmelere yönelik denetimlerin aralıksız sürdürüleceği, mevzuata aykırı uygulamalara karşı gerekli yaptırımların kararlılıkla uygulanacağı vurgulandı.